subota, 19. siječnja 2019.

Božja je istina vječna i nepromjenjiva


Iz psalma 119 (118)

Blaženi oni kojih je put neokaljan, koji hode po Zakonu Gospodnjem!
Blaženi oni koji čuvaju propise njegove, čitavim srcem njega traže;
koji ne čine bezakonje, već hode putovima njegovim.
Naredbe si svoje dao da se brižno čuvaju.
O, kad bi čvrsti bili putovi moji da tvoja čuvam pravila!
Neću se postidjeti tada kad budem pazio na zapovijedi tvoje.
Slavit ću te u čestitosti srca kad naučim sudove pravde tvoje.
Tvoja ću pravila čuvati: ne zapusti me nikada!
Kako će mladić čistim sačuvati put svoj? Čuvajući riječi tvoje.
Svim srcem svojim tebe tražim; ne daj da zastranim od zapovijedi tvojih.
U srce pohranih riječ tvoju da protiv tebe ne sagriješim.
Blagoslovljen si, o Gospodine, nauči me svojim pravilima.
Usnama svojim navješćujem sudove usta tvojih.
Putu se propisa tvojih radujem više no svemu bogatstvu.
Razmišljat ću o naredbama tvojim i putove ću tvoje razmatrat'.
Uživat ću u pravilima tvojim, riječi tvojih neću zaboravit'.
Milostiv budi meni, sluzi svojem, da živim i tvoje riječi čuvam.
Otvori oči moje da gledam divote tvoga Zakona!
Ja sam došljak na zemlji, zapovijedi svoje nemoj od mene skrivati!
Duša mi gine u svako doba žudeći za tvojim odlukama.
Oholima ti si zaprijetio: prokleti koji odstupaju od zapovijedi tvojih.