Cijenjenim suradnicima i čitateljima,
na početku želimo zahvaliti prevoditelju na ovom uistinu izuzetnom, aktualnom, vrhunskom prijevodu! Koristimo priliku zahvaliti svima koji su svoje talente darovali na slavu Bezgrješnog Srca Marijinog, i koji, i na taj način prepoznaju nadolazeću FATIMSKU GODINU! Zasigurno nije lako ulagati toliki trud, muku, odricati se svoga vremena danju i noću da bi ga uložili na slavu Gospodnju! Dobrovoljno, bez ikakve nagrade, bez ikakvih očekivanja. Vi ste nada, radost i ljubav ne samo ovoga bloga i onih koji čitaju već zasigurno Gospinog Bezgrješnog Srca jer Majka ovaj blog vodi i želi što smo se uvjerili po raznim događajima! Nije bilo lako doći do izražaja među tolikom poplavom blogova. To je mogla učiniti samo Božja Providnost i milost koja je s nama po zagovoru Majke Marije. U trenutcima najveće duševne, duhovne i materijalne krize i pustinje Vi ste svjetlo koje želi doprijeti i u najtamnija područja ljudske duše. Hvala svima koji ste pomagali i pomažete u radu kao i svim čitateljima koji podržavaju naš rad, na odanosti i privrženosti, jer da nije vas, kome bismo pisali, kome prevodili? Svaki od nas je vrlo dragocjen! Pozivamo na još veću odlučnost za Gospodina. Pozivamo na odanost i privrženost Srcu Bezgrješne Gospe u borbi za Kraljevstvo Presvetog Srca Isusovog. Vidimo koje promjene nam se žele nametnuti. Hoće li Fatimska godina biti povijesna prekretnica?
Pozivam vas braćo i sestre da ispunite svoju svetu dužnost u obrani Katoličke vjere i Domovine! Budimo složni u borbi za Kraljevstvo dva najdraža Srca.
Potpuno predani Njemu po zagovoru Bezgrješnog Srca Majke Marije!
Božji blagoslov nad svima nama!
Uredništvo bloga
On treba kraljevati
Father John A. Hardon, S.J.
Uvod: Nema zaustavljanja abortusa bez Euharistije. Abortus je ubojstvo. Abortus je danas na razini većoj nego u svim prošlim stoljećima kombinirano u ljudskoj povijesti. Javne demonstracije i izjave svih vrsta i veličina su veoma bitne. One nude priliku pro-life katolicima javno identificiranje, pred svijetom, stava kojeg drže. Moramo staviti prve stvari na prvo mjesto kako bi znali i razumjeli kako je iza svakog abortusa đavao, ubojica od početka. Naši vlastiti ljudski resursi su u potpunosti nedovoljni. Božja milost je apsolutno potrebna kako bi se zaustavio abortus. Sve milosti dolaze kroz Isusa Krista u Njegovoj ljudskoj naravi. Primarni izvor tih milosti su Sveta Misa, Sveta Pričest i Sveto Štovanje našeg Gospodina u Njegovoj Stvarnoj Prisutnosti. Duhovni mentor Eternal Life-a drži nas predane prema istini. Poslušajmo oca Hardona.
Otac Hardon: Dobra večer. Mogli bi početi s molitvom. U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Zdravo Marijo, milosti puna, Gospodin s Tobom, blagoslovljena Ti među ženama, i blagoslovljen plod utrobe Tvoje, Isus. Sveta Marijo, Majko Božja, moli za nas grješnike, sada i na čas smrti naše. Amen.
Marijo, Majko Svete Misne Žrtve, moli za nas.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Naša trenutna konferencija je o nemogućnosti zaustavljanja abortusa bez Euharistije. Već se tjednima pitamo zašto je Krist ustanovio Svetu Euharistiju. Vidjeli smo da nam je On dao Svetu Euharistiju kako bi ostao među nama u punini svog Utjelovljenog Božanstva. Dao nam je Presveti Sakrament kako bi ga mogli štovati te razgovarati s njim poput svetog apostola Tome:“Moj Gospodin i moj Bog.“
On je ustanovio Euharistiju kako bi ponovio dvadeset stoljeća kasnije ono što je učinio na Kalvariji kada je prolio svoju Krv za otkupljenje svijeta. Ipak, naša usredotočenost ovdje je Kristovo ustanovljenje Presvetog Sakramenta kao najmoćnijeg kanala milosti.
Kao što smo vidjeli, Bog je postao čovjekom kako bi On kroz Svoju ljudskost, ponavljam, kroz Svoju ljudskost, priopćio svijetlo i snagu koja nam treba kako bi pratili Njega koji je prema Njegovim riječima:“Naš Put, naša Istina i naš Život.” Mogli biste reći da se koristimo čudnom kombinacijom riječi. Abortus i Euharistija. Koja je to moguća veza između ubojstva, Isusa Krista i Presvetog Sakramenta?
Što mislimo pod kombinacijom tih riječi? Mislimo na svjetsku maniju ubijanja nevine, nerođene djece koja je doslovno (ali doslovno) djelo zloduha. Kao što je Krist jasno priopćio da đavao nije samo ubojica od početka, on je glavni agent iza svakog voljnog ubijanja nedužnih ljudi. Posebno iza civilnih zakona legaliziranih od strane nekadašnjih civiliziranih naroda.
Ako su Kristove riječi ikada imale smisla:“Caru podajte carevo, a Bogu Božje.“ Ako su riječi našega Spasitelja bile smatrane i držane relevantnim tad, dragi Bože, koliko su tek danas. U naraštaju za naraštajem ono što pripada Bogu daje se Caru.
Naša će usredotočenost na ovoj konferenciji (mogli biste biti iznenađeni) biti na odgovornosti koju rimski katolici imaju u svrhu zaustavljanja globalnog ubojstva koje muči većinu naroda u dvadesetom stoljeću. Govorio sam, godinu kroz godinu, raznim publikama da je jedan od glavnih razloga svjetskih ubojstava milijuna nedužne, nerođene djece taj što katolici ne prakticiraju svoju vjeru.
Jako dobro znam da su mnogi katolici (doslovno) kukavice. Godinu kroz godinu, govorim da nema zaustavljanja zločina abortusa bez Katoličke Crkve. Dok kršćanstvo nije došlo u svijet smrću Krista na Kalvariji, abortus je bio univerzalno (doslovno univerzalno) prakticiran i legalno odobren kroz cijelo Rimsko Carstvo.
Možemo iskreno reći da bi bez Katoličke Crkve, abortus ostao ono što je bio, jednostavno prihvaćen od strane onih koji upravljaju svijetom. Prije kraja prvog stoljeća kršćanske ere, Kristovi su vjernici rekli da je abortus ubojstvo te da niti jedan ubojica ne može dostići nebo ako se ne pokaje. No, ono što su rani kršćani također rekli jest da je abortus rezultat dva grijeha: grijeha ponosa i grijeha bluda. Korijen ponosa je ljubav prema sebi. Ljubav prema sebi do mjere da se mrzi svakoga – svakoga koji stoji na mom putu.
Krepost suprotna sebičnom ponosu je kršćanska krepost poniznog milosrđa. Uz sebičan ponos, nečistoća je popratni uzrok svjetskog ubijanja preko 65 milijuna nerođene djece svake godine.
Što želimo reći? Želimo reći da ako se prakticiranje milosrđa i čistoće ne obnovi, ne samo da nema zaustavljanja abortusa, već će se intenzitet ovog zločina pojačavati te će broj nedužnih žrtava porasti iznad svih ljudskih računica.
Katolici kao kanali Božje milosti
Naša trenutna konferencija ima tezu. Naša teza se može izraziti u jednoj deklarativnoj rečenici. Katolici moraju postati kanali izvanredne milosti modernom svijetu. Postat će kanali milosti drugima u mjeri – ponavljam, u mjeri – njima vlastite usvojene milosti kroz sakrament Svete Euharistije, kroz Svetu Pričest, vjerujući u stvarnu prisutnost Krista.
Drugima smo kanal milosti u mjeri u kojoj posjedujemo sami Božju milost. Ponovit ću u najjasnijim riječima koje su mi na raspolaganju. Ponovit ću našu tezu u dvije propozicije.
Propozicija #1: Nema zaustavljanja abortusa bez oceana milosti od Isusa Krista. Nije moguće ljudskim načinom zaustaviti abortus.
Propozicija #1: Nema zaustavljanja abortusa bez oceana milosti od Isusa Krista. Nije moguće ljudskim načinom zaustaviti abortus.
Propozicija #2: Glavni izvor milosti je Sveta Euharistija.
Potreba za Božjom milošću kako bi se zaustavio abortus.
Moja najdraža definicija milosti kroz godine podučavanja teologije mojim isusovačkim svećenicima i skolastičarima je sljedeća: milost je božanska moć kroz koju se omogućuje ljudskim bićima činiti ono što je ljudima nemoguće. Globalna ubojstva nerođene djece kroz cijeli svijet su uistinu počinjena od strane ljudskih bića. Ali sebičnost (kakva jeftina riječ), sebičnost koja nadahnjuje široku rasprostranjenost ubojstava je zavist zloduha. Đavao je iza prakse i legalizacije abortusa u dvadesetom stoljeću. Neznanje toga znači ne biti u doticaju sa stvarnošću.
Ispravno govorimo o božanskoj milosti kao nadnaravnom životu i snazi od Boga. Gdje nadnaravno znači iznad svjetla kojeg ljudski um sam po sebi ima, iznad snage koje ljudska volja sama po sebi ima. Ono što moramo zapamtiti je da je milost nadnaravna u dva puta. Nadnaravna je iznad moći naravi jer nam pruža sredstvo da se postigne i živi ljudski život iznad naravnih mogućnosti ovdje na zemlji i blaženu vječnost. No, božanska milost je nadnaravna i u pružanju sredstava koja nam trebaju kako bi izašli na kraj i savladali nadljudske moći zla koje prožimaju ljudsko društvo od pada naših prvih roditelja.
Drugim riječima, božanska milost je nadnaravna jer nam pruža svjetlo za um i snagu za volju u svrhu savladavanja spletkarenja zloduha koji je toliko demonski aktivan među članovima pale ljudske obitelji danas. Nemoguće je preuveličati bliski odnos između pristupa Božjoj milosti i sposobnosti da se pruži otpor đavlu. Nema načina, nema načina da se savlada đavao svojim vlastitim moćima. Ljudska se narav sama po sebi ne može nositi sa sotonom i njegovim demonima.
Ili će naša ljudska narav biti uzvišena s božanskom milosti ili će postati neizbježna žrtva zloće i zasjeda zloduha.
Mislim da sam vam rekao u prošloj konferenciji da sam izbrojio 158 knjiga samo u SAD-u o anđelima, ali trebao sam reći o dobrim i zlim anđelima. Čak i nevjernici koji pitaju sami sebe je li moguće da je ljudska narav - sama po sebi – zla, mogući uzrok ovog masovnog zločina danas? Odgovor je ne.
(nastavlja se....)