petak, 24. ožujka 2017.

Pismo Maike Hickson Benediktu XVI.: „Objavite dio Treće fatimske tajne koji nedostaje“



Papa Benedikt XVI. 2010. godine u Fatimi. Molba Maike Hickson:„Objavite dio Treće fatimske tajne koji nedostaje“

Već smo prošle godine izvješćivali o pismu Maike Hickson Benediktu XVI.

Budući da su se pojavili novi svjedoci koji potvrđuju izjavu prof.Dollingera te zbog zanimanja za ovu temu koja je i dalje vrlo aktualna donosimo u cijelosti prijevod ovoga pisma.




dr.Maike Hickson                                                                     23. svibnja 2016.godine


Njegovoj Svetosti, papi emeritusu Benediktu XVI.

Vaša Svetosti!

Molim Vas, dopustite mi da Vam se obratim. Vjerojatno već poznate moje ime jer sam ja zazvala priopćenje za tisak Tiskovnog ureda Svete Stolice u svezi s Trećom fatimskom tajnom 21. svibnja 2016. godine. Unaprijed smijem također spomenuti da je moj suprug dr.Robert Hickson učenik profesora Josefa Piepera i da je već godinama prijatelj dr.XXX i da sam i ja sama već neko vrijeme češće javno surađivala s paterom XXX.

Sada bih Vam pak željela rado priopćiti kako je vlč.Ingo Dollinger – ili profesor Dollinger – o Vama govorio kada sam ga nazvala u Njemačku na Duhovski ponedjeljak.

Kako i znate, on je svećenik sveta života. Kada mi je preko telefona nedavno potvrdio što već godinama kruži po internetu – naime, da ste mu priznali da postoji još neobjavljeni dio Treće tajne i da se u njemu radi o upozorenjima glede lošeg koncila i loše Mise – bio je vrlo srdačan. Sa mnom je brižno promišljao trebamo li uopće spomenuti Vaše ime u mojem članku. I on je sam potvrdio što sam mu ispričala i što sam i drugdje o Vama pročitala. Dao mi je svoj blagoslov i pokazao se vrlo zabrinutim novijim razvojem u Crkvi glede nauka o braku.



Prilažem vam i članak kako biste mogli vidjeti što sam izvijestila o telefonskom razgovoru. Kada je objavljeno vatikansko priopćenje za tisak, odmah sam ponovno nazvala patera Dollingera (pogledajte drugi članak u privitku). Opet je bio vrlo ljubazan. Kad sam mu rekla da ste sada javno izjavili da nikada s njim niste razgovarali o Fatimi, rekao je: „Koja ludorija! Da se ljudi danas više ne drže istine.“ Dodao je da je već s drugim ljudima razgovarao o kardinalu Ratzingeru i o Trećoj fatimskoj tajni. Dodao je također da može biti da ste Vi, Sveti Oče, već u poodmakloj dobi i da Vas je stoga u ovoj stvari izdalo pamćenje. [Kako sam već pisala na drugom mjestu, dr.Dollinger u međuvremenu je odlučio šutjeti „jer je Rim govorio“.]

Ovu svećeničku blagost doduše nisam vidjela u vatikanskom priopćenju za tisak koje se Vama pripisuje. Riječi koje se Vama stavljaju u usta ne daju čak ni naslutiti da ste rekli da se možda Vaš stari prijatelj zabunio i da je krivo razumio Vas i Vaše riječi.
Iskreno, Sveti Oče, ne vjerujem da ove riječi od Vas potječu. Vi ste puno blaži nego što to pokazuju citati priopćenja za tisak.

Kako smo javno rekli na našoj mrežnoj stranici OnePeterFive, uopće ne tvrdimo da ste Vi lagali kada ste 2000. godine rekli da je Treća tajna u cijelosti objavljena. No možemo itekako pretpostaviti da ste tada djelovali u poslušnosti prema svom nadređenom i da ste možda i sami mislili da je neobjavljeni dio Treće tajne bio dodatak sestre Lucije. Tada još možda nije bilo toliko jasno da su upozorenja bila realistična premda sestra Lucija, dakako, nije mogla znati da će se odmah nakon 1960. sazvati koncil i da će se uvesti jedna nova Misa.


Bilo kako bilo, sada se čini da se točno nalazimo u situaciji kada moramo promatrati otpad od vjere u vrhovima Crkve. Ili kako biste Vi tumačili pobudnicu Amoris Laetitia kada je čak i kardinal Gerhard Müller nedavno u Španjolskoj – pokazujući pri tome poštovanje – hrabro proturječio sadržaju i rekao da se nauk o braku uopće ne može promijeniti čak ako je netko i papa?

Zar sada ne vidimo da onaj dio koji Vatikan nije objavio 2000. godine postaje stvarnošću?

Dr.Alice von Hildebrand – čiji je suprug Vama zacijelo poznat – nedavno je na našoj mrežnoj stranici OnePeterFive.com objavila izvješće u kojemu se prisjeća jednog svjedoka koji je njoj i njezinu mužu rekao da je u Trećoj tajni riječ o otpadu od vjere i infiltraciji u vrhovima Crkve. Mi ZNAMO, Sveti Oče, da postoji više od onoga što je objavljeno 2000. godine.

Oba svjedoka – prof.Dollinger i dr.von Hildebrand – u dubokoj su starosti. Obadvoma je možda jasno da određeno znanje ne smiju ponijeti sa sobom u grob jer se to tiče cijele Crkve – osobito sada kada se čini da je sve dano na raspravu, čak i dogma o nezabludivosti. Zar i Vi sada nemate slične misli? Svi ćemo mi jednom stajati pred Gospodinom i morati sve objasniti. Zbog tog razloga i ja sam učinila ovaj preteški korak i javno Vas dovela pod pritisak objavljujući svjedočanstvo patera Dollingera. I ja ću se jednom pojaviti pred našim Gospodinom.

Poradi časti Majke Božje Fatimske stoga Vas molim da nam date na raspolaganje tekst koji nedostaje. Katolici po svijetu ga trebaju kako bi se oboružali i zaštitili svoje duše od pomutnje današnjega vremena. Puno toga je u igri. Iako bi na početku trebalo biti teško, ipak čvrsto vjerujem da će nas istina osloboditi. Molim Vas, učinite ovaj oslobađajući udarac. Predugo kruže sve glasine i špekulacije. Takva jedna situacija, naravno, nije pastoralna i ne izgrađuje povjerenje.

I Vi i ja smo Nijemci. Moji predci koji su bili vjerni Bibliji jako su patili pod Hitlerovom vlašću (jedan je čak i poginuo), ali se nisu odrekli svjedočenja. Zar i mi ne bismo trebali dokazati ovu hrabrost iako nam prijeti da će se na nas sručiti „pakao“?

Zar ne biste jednostavno i elegantno mogli objaviti dio koji nedostaje – u našemu prosvijećenom vremenu! – i reći da se ovaj dio ne drži službenim dijelom Treće tajne, nego kao dodatak sestre Lucije. Budući da pak ne prestaju špekulacije glede ovoga teksta, odlučeno je da ga se objavi i da ga se time stavi na raspravu prosvijećenim i informiranim katolicima – dakako, osobito teolozima i stručnjacima.

Time nitko zapravo ne bi trebao izgubiti obraz, osobito stoga što je papa koji je bio nadležan za objavu već preminuo.

U ime Majke Božje Fatimske ovime Vas usrdno molim da nam date ovaj tekst i nama svima, svim katolicima na svijetu stavite na raspolaganje moguću istinu koja bi nam mogla pomoći spasiti svoje duše.

Želim vam prenijeti izraze svoje kćerinske ljubavi. Molim Vas za Vaš blagoslov za mog supruga, moje dvoje djece i mene samu.

Srdačni pozdravi u Gospodinu

Maike Hickson





Malena napomena: Ukoliko se nalazi u tekstu plavičasto, klikom na taj tekst uglavnom ćete pronaći još jedan post ili sl. Ugodno druženje želi Vaš blog On treba kraljevati.