utorak, 11. travnja 2017.

Fatimski vidioci potvrđuju proročanstvo pape Pija X.


                                                         


Papa Pio X. bio je papa od 1903. do svoje smrti 1914. godine. Njegovo viđenje 1909. godine o jednome papi koji brzo mora bježati iz Vatikana i koji biva ubijen u izgnanstvu, potvrdili su Fatimski vidioci 1917. godine. 

Tijekom jedne svečane audijencije nazočni su vidjeli kako je Papi najedanput glava klonula na prsa. Nekoliko minuta tijekom kojih nitko nije mrdnuo, bio je kao u dubokome snu. Kada je ponovno otvorio oči, njegovi su suradnici u njima vidjeli duboku potresenost i strah. Papa Pio X. ustao je sa stolice i izjavio je prestrašenoga glasa:

Ono što sam vidio strašno je. Hoću li to biti ja ili jedan od mojih nasljednika? Ja to ne znam. Sa sigurnošću mogu samo reći da sam vidio papu kako bježi iz Vatikana preko leševa svojih svećenika. On pronalazi pribježište u jednome skrovištu; međutim, nakon kratkog predaha umire nasilnom smrću. Ne govorite o tome nikomu dok sam ja živ.“

Nazočni su bili pogođeni silinom kojom je Papa izrekao ove riječi.



Čini se da se ponovno vratio na ovo viđenje 1914. godine na času smrti. Još posve pri svijesti iznio je sadržaj onog viđenja i komentirao: „Poštovanje prema Bogu nestalo je iz srdaca. Čak se pokušava izbrisati i sjećanje na njega“.

Već duže vremena kruži ovo proročanstvo u kojemu se također kaže da je sveti Pio X. rekao da se radi „o jednom od mojih nasljednika s mojim imenom“ (te da je rekao: „Vidim Ruse u Genovi!“).


                                                 


Odnosi li se ovo proročanstvo na papu emeritusa Benedikta XVI.? 

To zbilja nije isključeno i mi smo generacija koja će to zasigurno doživjeti.

Papa Pio X. prorokovao je da papa koji bježi iz Rima i umire nasilnom smrću ima isto ime kao i on. I Pio X. i Benedikt XVI. imaju obojica krsno ime Josip (Giuseppe i Joseph).

Benedikt bi time mogao biti izmučeni „biskup odjeven u bijelo“ o kojem govori Treća fatimska tajna kao i izmučeni papa iz Don Boscova sna.