nedjelja, 26. kolovoza 2018.

Na koju ćeš stranu kako ne bi jeo i pio vlastitu osudu?

                                   Duga predstavlja i u Božjoj Riječi znak saveza s Bogom

Božja Riječ svaki dan ispred nas stavlja opredjeljenje, izbor. Upućuje nas da biramo. Biramo između prokletstva i blagoslova. Bog želi sve spasiti, ali i o tebi ovisi što ćeš izabrati. Ti odlučuješ na koju ćeš stranu. Nije to izbor lijeve ili desne strane već između prokletstva i blagoslova koje može biti vječno! Želiš li slušati ljudski ili Božji nauk? Božji nauk je nepromjenjiv. Bog grijeh osuđuje.
Često smo svjedoci tome kako iz lažnog osjećaja dobrote ili lažnog milosrđa, sveti sakramenti posebno Pričest se udjeljuje osobama koje nemaju baš ništa od kršćanstva i koje se, unatoč tomu što se ispovijedaju kršćanima, protive Crkvenom nauku.

I danas sam žalosno svjedočila tome priznanju od strane dvije osobe koje su govorile o tome kako za vrijeme Mise gledaju koliko je tko zgodan, a posebno da se to odnosi na svećenike. Kad su čule što im govorim brzo su promijenile temu. Svjedočila sam razgovoru katolika o horoskopskim znakovima, a i katolicima koji sebe i ne čuju kada psuju ili ružno govore. Na lijep način sam im odgovorila kako onaj tko je katolik ne može biti u znaku već je Božje dijete, a iza svakog znaka je demon. Pitala sam čuju li sebe što govore? Slušala sam mlade kako dozivaju duh umrle osobe, a odgovorila sam im da im se ne javlja osoba već demon iz pakla.
Zatim sam dalje razmišljala…

Kako se može dopustiti gradonačelniku, koji promiče gay pride, da se pojavi u Crkvi i primi Euharistiju? Zašto se dopušta da na Crkvu padne ljaga gay svećenika i pedofila? Zašto biskupi ne povedu više brige oko toga koga pomazuju za svećenika? Kako se može dopustiti da se neki političar, koji je u Saboru izglasao zakone protivne kršćanskom moralu kao npr. za umjetnu oplodnju ili Istambulsku konvenciju, pojavi u Crkvi da primi Pričest, a da se prije toga nije pokajao i ispovjedio? Kako se može dopustiti da oni koji žive u vanbračnoj zajednici ili civilnom braku prime Sakrament Pričesti? Mi nismo izmislili da je preljub zlo, grijeh. Zašto nema odgovora na pitanje kardinalima u vezi pobudnice Amoris Leatie? Radi li to i crkvena i svjetovna vlast na stvaranju novog svjetskog poretka kroz novi nauk bez grijeha?  Novi nauk koji je zapravo put velikoj apostaziji, koja je najavljena, ali najavljena iz razloga da budemo bolji... (i u Božjoj Riječi vidimo otpad najprije naroda koji je zaboravio tko ga je izveo iz Egipta).

Svaki dan pitanje na koju ćeš stranu? Biraj! Prokletstvo ili blagoslov?

Nitko između nas nije dostojan primiti sakrament, ali Gospodin zahtjeva svetost života odnosno da živimo u Njegovoj milosti, u opredjeljenju za Njega. Bez teškog grijeha i u borbi protiv lakih grijeha. Onaj koji sakramentalnom putu pristupa bez napora da postane bolji “jede i pije vlastitu osudu”.

Svećenik budno mora paziti kako i kome udjeljuje sakramente. Ako ih udjeljuje kao da su “stvari” još je veći grješnik od onoga koji ih prima bez prikladne priprave.

Ja i moj dom smo odlučili slijediti Božji nepromjenjiv nauk i služiti Gospodinu kako On želi u sve dane života svojega.

A Ti? Na koju ćeš stranu? Biraj, prokletstvo ili blagoslov?!