Pater Chad Alec Ripperger je poznati teolog, svećenik, egzorcist...
Je li vjera stvar pojedinca?
Smatramo li da je vjera stvar pojedinca te da vjera ne smije utjecati na javni život ulazimo u zabludu!
Sistematski se ide za tim da se upliv Katoličke Crkve potpuno uništi, da se vjera sve više potisne iz javnog i privatnog života, iz škole i obitelji, iz ureda i sudnica i uopće iz ljudske zajednice. U nekim zemljama tako je daleko otišlo u mržnji na Boga i katoličku vjeru, da pojedincu nije slobodno ispovijedati svoje vjersko uvjerenje. Protiv ove strašne zablude Crkva je često podizala svoj glas, naglašavala da je svaka vlast od Boga, da je Krist Kralj svega stvorenoga i Kristu kao Kralju mora se svako pokloniti i Njemu samome služiti. Krist mora ponovno zavladati u javnom i privatnom životu. Ovo je Crkva potvrdila i pred čitav svijet iznijela ustanovom blagdana Krista Kralja, kao ustuk protiv javnog otpada od Krista i njegove vjere. Sveti Otac papa Pio IX je 1925.godine uveo blagdan Krista Kralja enciklikom "Quas primas", želeći da Kristovo kraljevstvo zavlada svijetom, da mir Kristov zavlada među pojedincima i narodima kao zalog vremenita i vječne sreće.
Svojim trpljenjem i poniženjem Isus osniva i učvršćuje svoje kraljevstvo u dušama. Nedužno Janje Božje poništava sebe na križu i zato mu Bog kao nagradu daje silu, moć i kraljevstvo...
Kristovo kraljevstvo je kraljevstvo ljubavi i mira.
On je naš Zakonoša, Svećenik i Učitelj, kojega smo potrebni rado slušati jer ljudsko društvo nalazi radost samo ukoliko vrši njegove zakone. Ukoliko se događa suprotno društvo i država propadaju.
Svi psalmi su mesijanski. David vidi Isusa kao Kralja. Sveti Pavao u poslanici u prvoj noćnici i u Misi ističe Kristovo kraljevsko dostojanstvo. Izvor tog dostojanstva je u tome što je Isus Sin Božji, prava slika Božja, u kome i po kome je sve stvoreno. U drugoj noćnici čita se enciklika pape Pija IX "Quas primas", kojom proglašuje i ustanovljuje ovaj blagdan.
Sveti Augustin u homiliji (propovijedi) tumači Kristovo kraljevstvo kao univerzalno, nije od ovoga svijeta.
Na pohvalama u antifonama ističe se misao, da će Krist zavladati nad svim narodima i onaj narod i kraljevstvo koje ne bude Njemu služilo, bit će uništeno.
Plodovi ovog kraljevstva su: sloga, mir, ljubav, red, bračna vjernost, poštivanje svakog života od začeća do prirodne smrti, mladež služi Bogu u čistoći srca.
Naša dužnost je da budemo odani i vjerni Kralju. Da Ga se ne stidimo pred svijetom. Njegov barjak, sveti križ, visoko uzdižimo ponosni što smo Kristovi. Ponosni budimo što smo sinovi kraljevstva svjetlosti, kako nas opominje sveti Pavao u poslanici ovog blagdana. Krist je Kralj kojemu još nitko nije potamnio slavu, ni slomio moć, ni istrgnuo žezlo pa niti onda kad su pojedini pastiri Crkve htjeli zanijekati ili umanjiti Kristovo božansku narav.
Njegovo kraljevstvo nije od ovoga svijeta, ali je jednim dijelom na ovome svijetu. Ono je vječno.
Što se svijet bude više udaljavao od Krista, mi sve više činimo suzbite redove pod Njegov sveti barjak. Borimo se i molimo da zavlada među narodima Kristovo kraljevstvo istine i života, svetosti i milosti, pravde, ljubavi i mira.
Život s Crkvom, liturgijski časopis