ponedjeljak, 26. studenoga 2018.

Svjedočanstvo jednog svećenika: "Gospa me preko čudotvorne medaljice odvela na put u Fatimu, a zatim sam pošao put redovništva"


Zanimljiva i istinita priča svećenika čije ime smo odlučili da nećemo objaviti radi diskrecije. Priča je vrlo zanimljiva za pročitati:

"Već neko vrijeme imao sam silnu želju otići u Fatimu. Htio sam zahvaliti Gospi za sve milosti koje je izlila preobilno u moj život. Molio sam da mi Gospa pokaže gdje mi je mjesto, što Gospodin želi od mene, kakav je Njegov plan s mojim životom. Nisam imao novaca, a nikoga nisam htio tražiti jer sam slutio da je putovanje u Fatimu vrlo skupo. Moja želja mi se činila neostvariva. Razum mi je govorio da ju zaboravim i odreknem se nje kao dobar sin nebeskih roditelja. Smatrao sam, potrebno je umirati sebi i svojim željama no srce mi nije dalo mira. U njemu je silno gorjela želja za posjetom Gospi Fatimskoj.

Tako, vođen željom srca jedan dan započeo sam razgovor s mamom na tu temu. Pitao sam ju što misli koliko bi me koštao put u Fatimu. Pogledala me iznenađeno i odgovorila da ona to ne zna. Rekla mi je da se raspitam dalje, kod agencija, raznih drugih javnih prijevoznika...
Za mene je to bio neočekivani odgovor. Kao da mi se upalila lampica i shvatio sam, trebam kucati s istinom! Samo istina će mi pomoći na mojem putu. Odlučio sam poslati pismo, iskreno i otvoreno. Iznio sam istinu o sebi, svojoj situaciji i razlog zašto želim tako jako posjetiti Fatimu. Zamolio sam besplatan prijevoz za Fatimu. Na kraju sam se zahvalio i zamolio da u svojoj odluci budu slobodni. Napisao sam da ću jednako dobro prihvatiti i negativan odgovor i to smatrati Božjom voljom za sebe.

Pročitao sam pismo, stavio u njega sličicu Gospe Fatimske i u jednu kuvertu potaknut nutarnjim poticajem stavio i čudotvornu medaljicu koju sam lagano zalijepio uz sličicu Gospe Fatimske. Zalijepio sam pismo i poslao.

Nakon nekoliko tjedana dobio sam pozitivan odgovor od agencije kojoj sam poslao čudotvornu medaljicu. Trebao sam se javiti kako bi mi organizirali besplatan let za Fatimu. U Fatimi sam boravio jedan vikend. Taj vikend sam i otkrio što je Božja volja za mene. Zahvalan Gospi za sve milosti, predao sam Gospi svoj daljnji put u Božjoj službi. Naravno da sam Joj zahvalio i za osobe koji su mi omogućili to putovanje. Nedugo nakon ovoga posjeta Gospi u Fatimu otvorio mi se put za istu redovničku zajednicu za koju sam u Fatimi i osjetio da joj pripadam. Danas sam već dvadeset godina svećenik i širim pobožnost Gospi od čudotvorne medaljice. Najkorisniji satovi moga života su klanjanje i molitva."

Kako se Bog proslavlja preko malenih! Molimo i utecimo se Gospi u zagovor i po čudotvornoj medaljici jer osim ovoga primjera ima puno primjera ozdravljenja i od zločudnih bolesti upravo po zagovoru Gospe od čudotvorne medaljice. Sutra u 17.30 je milosni čas u kojem se Gospa ukazala sv.Katarini Laboure. Sjetimo se u molitvi i imajmo kod sebe to milosno blago, blagoslovljenu čudotvornu medaljicu, koje nam je Gospa predala po svetici. 

Što je čovjeku nemoguće, Bogu je moguće!